Hodnocení restaurace

97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3591 recenzí


Xaver, 25. 9. 2021
jsem velice spokojený

Pavel Dlouhý, 25. 9. 2021
jsem velice spokojený
velká spokojenost
Petra Žďánská, 24. 9. 2021
jsem velice spokojený
Jídla vynikající. Kurýr sympaťák. Díky :)
Hana Veselá, 24. 9. 2021
jsem velice spokojený
Vše OK
Jiřina Zelenková, 23. 9. 2021 (objednávka 12. 9. 2021)
jsem velice spokojený

Jiřina Zelenková, 23. 9. 2021 (objednávka 22. 9. 2021)
jsem velice spokojený

Petra Žďánská, 23. 9. 2021
jsem velice spokojený
Vše výborné.
Marcela Hrubošová, 23. 9. 2021
nejsem spokojený
Dobrý den, velmi si vážím služeb Havelské koruny a do vaší restaurace chodím již přes 20 let. Dnešní objednávka pro mě však byla nemilou zkušeností. Jídlo přijelo s významným zpožděním a při předávce jídla se ukázalo, že byla přivezena zcela jiná objednávka. Po volání řidičky vašeho vozu s operátorem byla objednávka vystornována. Vzhledem k tomu, že ale byla z mé strany již online zaplacena, bylo mi sděleno, že peníze dostanu až za týden. Což mi přijde dosti dlouhá doba. Řidička vozu mi nabídla, že si mohu vybrat z jídla, které přivezla, pokud mi z toho něco chutná, ale tři nedostatky, které tato objednávka měla, byla pro mě zklamáním.
Dobrý den, Velmi se omlouváme za to, že jsme Vám přivezli špatnou objednávku. Kurýrka se přehlédla a místo objednávky 56 přivezla objednávku 66. Po hovoru s naším dispečinkem Vám bylo nabídnuto, že do 30 min přivezeme objednávku správnou - čerstvě připravenou. Jelikož jste již neměla čas na správnou objednávku čekat, nabídli jsme Vám vrácení peněz za objednávku s tím, že peníze Vám na účet přijdou maximálně do sedmi dní (dle banky, která transakci vyřizuje), v praxi ale přichází vrácené peníze dřív. K tomu Vám kurýrka zdarma nechala jídla z objednávky kterou přivezla omylem v celkové hodnotě 400kč. Zpoždění 20 minut u Vaší objednávky bylo způsobeno velmi špatnou dopravní situací v centru, kde sídlíme. Spojili jsme se s Vámi a vše vysvětlili. Doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň a to jak návštěvou v restauraci, tak objednávkou rozvozu.

Věra Horváthová, 22. 9. 2021
jsem spokojený, ale . .
Přišlo mi jiná příloha, než jsem si objednala. Místo bramborové kaše mi přišly brambory. Karbanátek chutnal jako po několika dnech.

Dobrý den, omlouváme se, že jsme Vám doručili místo bramborové kaše brambory. Nepodařilo se nám s Vámi spojit, abychom Vás informovali o tom, že bramborová kaše došla. Karbanátky připravujeme jednou týdně a vždy ráno čerstvé, smažíme v průběhu celého dne na zakázku. Po přepravě v krabičce bohužel již karbanátek není tak křupavý jak by byl přímo v restauraci.

Petra Žďánská, 22. 9. 2021
jsem velice spokojený
Všechno v pořádku. Pro jídlo jsem si doběhla, kurýr uvízl v koloně. Alespoň jsem měla trochu pohybu :)

«   ...  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  ...   »