Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3563 recenzí
Aneta Hrubá, 26. 9. 2021
jsem spokojený, ale . .
Jsem spokojená s jídlem, ale dnešní předávka objednávky od kurýra Miriam (dle přiložené účtenky) byla příšerná. Paní byla naprosto zmatená, přes telefon jsme ji museli navigovat k domu, jelikož si do navigace nezadala číslo popisné, které jsem uvedla a poté jsme obrdželi pouze jeden a půl jídla z celé objednávky. Chyba prý na straně kuchyně, ani se nepodívala po autě a odjela. Po deseti minutách volala, že ji zbytek jídel přivezlo jiné auto, i když jela předat jinou objednávku, kde dle mého názoru zbytek našich jídel v autě našla.
Při druhé předávce a kontrole jídel chtěla pro změnu první část objednávky zpátky… absolutně vůbec netušila, která bije a neměla vůbec žádný přehled o tom, co kam veze. Nakonec mi řekla: Tak sorry a jela.
Takhle teda ne, dneska fakt hrůza.
Petra Žďánská, 25. 9. 2021
jsem velice spokojený
Rychlost dodání předčila mé spěchání. Ale kurýr byl zase moc fajn a počkal na mě. Jídlo výborné, jako vždy :)
Xaver, 25. 9. 2021
jsem velice spokojený
Pavel Dlouhý, 25. 9. 2021
jsem velice spokojený
velká spokojenost
Petra Žďánská, 24. 9. 2021
jsem velice spokojený
Jídla vynikající. Kurýr sympaťák. Díky :)
Hana Veselá, 24. 9. 2021
jsem velice spokojený
Vše OK
Jiřina Zelenková, 23. 9. 2021 (objednávka 12. 9. 2021)
jsem velice spokojený
Jiřina Zelenková, 23. 9. 2021 (objednávka 22. 9. 2021)
jsem velice spokojený
Petra Žďánská, 23. 9. 2021
jsem velice spokojený
Vše výborné.
Marcela Hrubošová, 23. 9. 2021
nejsem spokojený
Dobrý den, velmi si vážím služeb Havelské koruny a do vaší restaurace chodím již přes 20 let. Dnešní objednávka pro mě však byla nemilou zkušeností. Jídlo přijelo s významným zpožděním a při předávce jídla se ukázalo, že byla přivezena zcela jiná objednávka. Po volání řidičky vašeho vozu s operátorem byla objednávka vystornována. Vzhledem k tomu, že ale byla z mé strany již online zaplacena, bylo mi sděleno, že peníze dostanu až za týden. Což mi přijde dosti dlouhá doba. Řidička vozu mi nabídla, že si mohu vybrat z jídla, které přivezla, pokud mi z toho něco chutná, ale tři nedostatky, které tato objednávka měla, byla pro mě zklamáním.
Dobrý den, Velmi se omlouváme za to, že jsme Vám přivezli špatnou objednávku. Kurýrka se přehlédla a místo objednávky 56 přivezla objednávku 66. Po hovoru s naším dispečinkem Vám bylo nabídnuto, že do 30 min přivezeme objednávku správnou - čerstvě připravenou. Jelikož jste již neměla čas na správnou objednávku čekat, nabídli jsme Vám vrácení peněz za objednávku s tím, že peníze Vám na účet přijdou maximálně do sedmi dní (dle banky, která transakci vyřizuje), v praxi ale přichází vrácené peníze dřív. K tomu Vám kurýrka zdarma nechala jídla z objednávky kterou přivezla omylem v celkové hodnotě 400kč. Zpoždění 20 minut u Vaší objednávky bylo způsobeno velmi špatnou dopravní situací v centru, kde sídlíme. Spojili jsme se s Vámi a vše vysvětlili. Doufáme, že nám i nadále zachováte přízeň a to jak návštěvou v restauraci, tak objednávkou rozvozu.