Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3591 recenzí
Zdenka Alanová, 30. 10. 2023
jsem spokojený, ale . .
Většina objednaných jídel byla skvělá, jen v koprové omáčce chyběl kopr - chutnala spíš jako křenová a hovězí maso bylo poněkud tvrdé, škoda.
Vladimir , 28. 10. 2023
nejsem spokojený
Dobrý den, tak nepříjemný a neochotný rozvoz jsem dlouho nezažil. Pán nechtěl přinést objednávku do 3.patru, ať si pro to jdu dolu, kdy jsem se snažil vysvětlit, ze prosím objednávku nahoru, tak volal zase, proč si pro to nejdu dolu, kdy jsem mu vysvětlil, ze jsem doma s malými dětmi, tak velmi nervózně zavěsil a přinesl objednávku nahoru. Obejdnávame relativně často a aby se člověk bal, na jakého řidiče narazíte.. děkuji. Lukáč.
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojen s naším kurýrem a omlouváme se za to. Jednalo se o nového kurýra. Kurýra jsme znovu upozornili, že objednávky donášíme dle přání zákazníka i do domu, kanceláře atd. Spojili jsme se s Vámi a omluvili se.
Marie Alexová, 26. 10. 2023
jsem spokojený, ale . .
kurýr předává jídlo v renoiravě ulici kde nejsou čísla ani zvonky lamačova je hlavní
Radek Zelinka, 26. 10. 2023
jsem velice spokojený
jsem velice spokojený, za celou dobu se ještě nikdy nestalo, že by jídlo nebylo dobré nebo něco nedorazilo nebo dorazilo špatně. Personál kuchyně spolehlivý a vstřícný, i když ho jednou za čas vyprudím záměnou knedlík za chleba :D omlouvám se, nedělám to často, jen když je hrachovka. Jste skvělí a oběd od vás je pro mě vždy tím nejpříjemnějším okamžikem z celého dne :-*
Jakub Mareček, 26. 10. 2023 (objednávka 25. 10. 2023)
jsem velice spokojený
Zdenka Alanová, 24. 10. 2023
jsem velice spokojený
Zdenka Alanová, 22. 10. 2023
jsem velice spokojený
Marie Alexová, 21. 10. 2023
jsem velice spokojený
vborné jako vždy děkuji
Zdenka Alanová, 20. 10. 2023
jsem velice spokojený
Radek Jordák, 17. 10. 2023
nejsem spokojený
Doručeno na špatnou adresu, přestože všechny dřívější objednávky byly doručeny na adresu, kterou jsem uvedl i tentokrát. Arogantní kurýr, který se hrubě snažil dokázat, že chyba je na mé straně, ač jsem se mu snažil ukázat mnou vytvořenou objednávku na stránkách Havelské Koruny, kde byla adresa zadána správně.
A aby toho nebylo dost, hovězí maso v koprové omáčce bylo jak se říká jako "podešev". Oproti minulosti mimořádné zhoršení. Nedoporučuji.
Dobrý den, za chybu v adrese se velmi omlouváme. Nebyla to chyba kurýra, ale našeho systému, který Vaší objednávce přiřadil špatnou adresu. Jakmile jsme se o chybě dozvěděli, vysvětlili jsme Vám po telefonu, kde chyba nastala a do deseti minut dovezli objednávku na správnou adresu. Mrzí nás, že i poté co objednávku kurýr do deseti minut dovezl jste nebyl spokojen.