Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3543 recenzí
Honza, 4. 8. 2020
jsem velice spokojený
Petra Kalinová, 4. 8. 2020
jsem velice spokojený
Mňam mňam výborné
Marek Příhoda, 4. 8. 2020 (objednávka 3. 8. 2020)
jsem velice spokojený
Petra Novotná, 3. 8. 2020 (objednávka 2. 8. 2020)
jsem velice spokojený
Super jídlo, děkuji.
Petra Kalinová, 3. 8. 2020
jsem velice spokojený
Jako vždy výborné jen problém se do krabičky dostat
Michal Fraňo, 3. 8. 2020
jsem velice spokojený
Tereza Jakobová, 3. 8. 2020
jsem velice spokojený
Jídlo bylo opět vynikající. Příště objednám dříve, protože kolegove nemaji takovou trpělivost aby čekali na jídlo už po několikáte o víc jak 25 minut déle :D takže za mě super! Jen příště objednám dřív než o půl jedenácté, protože vaší čočku miluju a pokaždé musím zlanařit někoho dalšího aby si objednal abychom naplnili min.částku.
Takže díky a vím, že je pondělí a určitě na vás nezanevřu.
Hezký den
Tereza
Dobrý den, jsme moc rádi, že Vám chutná a velice nás mrzí, že jsme k Vám již po několikáté dorazili pozdě. Dnes to bylo z důvodu nepřízně počasí a nehody kurýra na kole. Rádi Vám i kolegům pozdní příjezd nahradíme a pošleme jídlo zdarma, stačí jen do objednávky připsat, že jsme minule dojeli o hodně později. Děkujeme.
Pavlína Petráčková, 3. 8. 2020
jsem velice spokojený
Mandová Renáta, 3. 8. 2020
jsem velice spokojený
Nela Kartariková, 2. 8. 2020
nejsem spokojený
Již podruhé jsem si objednávala žampiony s bramborovým salátem a nikdo mě nebyl schopný dopředu kontaktovat jestli chci něco jiného, když už žampiony nemají. Zřejmě automaticky mi místo toho přinesli řízek, který jsem si neobjednala! Už nikdy více! A to že na jídlo čekáme více než 45 minut, už komentovat nebudu.
Dobrý den, jídlo jste zaplatila v 13:16 hod. Nastavila jste si čas doručení na 14:05, kurýrka u Vás byla v 14:06. (Máte obchod pár metrů od nás, takže pokud je to možné kurýr vyráží ihned a objednávka je vyřízena během deseti minut. Dnes kurýr ihned k dispozici nebyl, proto jsme dorazili později než obvykle, ale i tak v čas.) Co se žampionů týče, často se stává, že během poledního návalu nějaké jídlo dojde (obzvlášť žampiony, fleky, speciality..) chvíli pak trvá, než vše na webu upravíme. Pokud se stane, že něco nemáme a zákazník má již objednáno, vždy voláme a řešíme, jak to napravit. Rozhodně neposíláme nic jako náhradu bez předchozí domluvy. Dnes jsme za Vámi došli s omluvou, vysvětlením a buchtičkami zdarma osobně a doufáme, že se vše vyjasnilo :) Taktéž doufáme, že toto nebyla Vaše poslední objednávka u nás. Přejeme hezký den.