Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3559 recenzí
Ludmila Haasová, 13. 9. 2020
jsem velice spokojený
Tomas Kucma, 12. 9. 2020
jsem spokojený, ale . .
Dorucenie bolo super., rychle,. Jedlo bolo vyborne. Iba v koprovke bol aj nechceny bio material. Vlas. bol az na konci obedu takze ostalo len trochu kedze ma uz naplo. Prosim Vas, dajte na to pozor, inac chutovo bolo vyborne.
Tak to je opravdu nepříjemná záležitost. Důrazně Vás musím ubezpečit, že všichni naši zaměstnanci dodržují hygienické normy a jsou pod neustálým kamerovým dohledem! Stalo se to jistě nějakým nedopatřením, které si nedovedu vysvětlit. Je nám to velice líto, že se něco takového přihodilo! Omlouváme se Vám a Vaši újmu Vám budeme kompenzovat, tak jak jsme se domluvili telefonicky. Doufám, že budete i nadále objednávat naše kvalitní jídlo a že Vás tato nezanedbatelná situace neodradí. Velice si vážíme Vaší přízně a těšíme se na příští objednávky.
S úctou TEAM HAVELSKÁ KORUNA
S úctou TEAM HAVELSKÁ KORUNA
Monika Zemánková, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Marek Bárky, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Petr Hrůza, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Tomáš Adamčík, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Markéta Školoudová, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Výborná svíčková! :)
ZR, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Chutnalo, děkujeme.
Ilona Martynenko, 12. 9. 2020
jsem velice spokojený
Robert Školoud, 12. 9. 2020 (objednávka 3. 9. 2020)
nejsem spokojený
Jídlo bylo výborné a člověk se dobře najedl, k tomu nemám co vytknout. Bohužel však nebylo dovezeno jídlo,které jsem žádal. Jednalo se o koprovou omáčku s knedlíkem a vajíčkem. V nabídce máte 4 kombinace koprové, ale ani jedna není knedlík+vejce. Volal jsem proto na Vaší linku, kde mi bohužel pán sdělil,že jídlo nelze objednat telefonicky a jestli chci něco jinak,ať to připíšu do poznámky k objednávce. Tak jsem poznámku napsal,že chci ke koprové s knedlíkem vejce a čekal. Objednávka byla doručena bohužel bez...Tedy knedlík se samotnou omáčkou.
Pokud by si člověk mohl objednat telefonicky,tak jako u jiných restaurací, bylo by to určitě lepší a uživatelsky příjemnější.. Nebo by mělo být při objednávání přee Vaše stránky možné volit např. druh přílohy/ množství knedlíků etc. u každého jídla s příslušnou úpravou ceny. Lepší,než dát 4 možnosti jídla, které nelze nijak upravovat. Kdybych si jídlo dával přímo u vás v restauraci,tak bych určitě dostal to,co jsem chtěl.
Dobrý den pane Školoude
Velice mě osobně mrzí, že dovezené jídlo nebylo zcela podle Vašich představ. V krátké budoucnosti bude tato volba (zvolit si vlastní kombinaci jídla) možná.
V současné době jsme omezeni tím, že se požadovaná kombinace zapíše pouze jako poznámka do objednávky a v tomto případě byl Váš požadavek přehlédnut, z důvodu velkého vytížení při výdeji jídel. Ano stala se lidská chyba. Za to se Vám hluboce omlouváme a při příští objednávce si na to dáme obzvláště pozor.
K Vaší poznámce, že kdyby bylo možné objednat si po telefonu se musím ohradit, že objednávku po telefonu provést lze, ale protože jsem ve stejný okamžik, kdy jste volal musel vyřizovat objednávky (jsou to objednávky, které se musí zpracovat ručně), které byly před Vámi, navrhl jsem Vám, aby jste objednávku vyřítil prostřednictvím našeho webu.
Nechci k vám být v opozici a přiznávám opět, že to byla naše chyba. Jen jsem Vám chtěl nastínit celou situaci.
Ještě jednou přijměte naši upřímnou omluvu s budeme rádi, když si u nás opět objednáte.
PŘÍJEMNÝ DEN VÁM PŘEJE TEAM HAVELSKÁ KORUNA
Velice mě osobně mrzí, že dovezené jídlo nebylo zcela podle Vašich představ. V krátké budoucnosti bude tato volba (zvolit si vlastní kombinaci jídla) možná.
V současné době jsme omezeni tím, že se požadovaná kombinace zapíše pouze jako poznámka do objednávky a v tomto případě byl Váš požadavek přehlédnut, z důvodu velkého vytížení při výdeji jídel. Ano stala se lidská chyba. Za to se Vám hluboce omlouváme a při příští objednávce si na to dáme obzvláště pozor.
K Vaší poznámce, že kdyby bylo možné objednat si po telefonu se musím ohradit, že objednávku po telefonu provést lze, ale protože jsem ve stejný okamžik, kdy jste volal musel vyřizovat objednávky (jsou to objednávky, které se musí zpracovat ručně), které byly před Vámi, navrhl jsem Vám, aby jste objednávku vyřítil prostřednictvím našeho webu.
Nechci k vám být v opozici a přiznávám opět, že to byla naše chyba. Jen jsem Vám chtěl nastínit celou situaci.
Ještě jednou přijměte naši upřímnou omluvu s budeme rádi, když si u nás opět objednáte.
PŘÍJEMNÝ DEN VÁM PŘEJE TEAM HAVELSKÁ KORUNA