Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3542 recenzí
Lukáš Vondráček, 27. 10. 2020
jsem velice spokojený
Jak mi chutnalo? Skvěle!!!
Za tohle obžerství rozhodně půjdu rovnou do pekla, ale tahle kuchyně za to prostě opravdu stojí. A jak se říká - "Když do pekla, tak na pořádný kobyle!" Jatýrka i řízečky byly prostě skvostné.
Díky
S námi do pekla určitě ne, jedině do nebe! V Kuchyni máme ty nejlepší hřebce :D Každopádně děkujeme za pochvalu, ta vždy potěší.
Michal Štarman, 26. 10. 2020
jsem velice spokojený
Nikola Godoy, 26. 10. 2020
jsem velice spokojený
Marie Střílková, 26. 10. 2020 (objednávka 21. 10. 2020)
nejsem spokojený
Do Havelské Koruny mne přivedla moje kamarádka, často jsme k Vám zavítaly na jídlo, hlavně na svíčkovou, rajskou a ovocné knedlíky.
Poslední jídlo, co jsem od Vás měla, bylo doručeno rozvozem kvůli koroně. Měla jsem tu na návštěvě kamaráda z Belgie a chtěla jsem mu ukázat českou kuchyni. Svíčková byla dokonalá jako vždy, avšak guláš byl pod průměr. Největší zklamání bylo z ovocných knedlíků. Přála jsem si i strouhaný tvaroh, který jsem nedostala. Ovoce uvnitř téměř žádné nebylo, takže jsme měly jen tunu rozvařené hmoty, která si říkala malinové knedlíky, která skončila i v koši. Doufám, že toto je feedback pouze pro Vás, nerada bych, aby to poškodilo nějak Vaše jméno, ale věřím, že by se chtělo podívat na kvalitu knedlíků, která mne velice zklamala.... Byla jsem u Vás více jak 10x a toto bylo zklamání.
Věřím, že kvalitu napravíte a já se k Vám s chutí vrátím.
Střílková
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Zavolali jsme Vám, omluvili se a chyby napravili. U ovocných knedlíků se bohužel občas může stát, že ovoce není úplně 100% v pořádku. Pokud se to stane, nabídneme knedlíky nové. Stává se to ale velmi zřídka a zrovna malinové knedlíky jsou jedny z nejoblíbenějších. Guláš byl nedostatečně dochucen, maso ale bylo v pořádku. Poznámku o přidání šlehaného tvarohu přehlédli v kuchyni, to se nám bohužel při velkém množství objednávek stane. Ještě jednou se omlouváme a těšíme se na Vaši další objednávku.
Mandová Renáta, 26. 10. 2020
jsem velice spokojený
moooc
Anet, 26. 10. 2020
jsem velice spokojený
Ondřej Zmek, 26. 10. 2020 (objednávka 25. 10. 2020)
jsem velice spokojený
Vše bylo perfektní. Jednoduchý web s objednávkou (to mě potěšilo asi nejvíce, protože i na mobilu bylo objednání a zaplacení opravdu intuitivní a jednoduché), kurýr dorazil přesně na čas, který se zobrazil při potvrzení objednávky a jídlo bylo teplé.
Jídlo samotné bylo velice dobré, stejně, jak ho známe přímo z restaurace. Díky a držte se.
Jakub Šiška, 25. 10. 2020
jsem velice spokojený
Jedlo bolo výborné, porcie veľkorysé, dovoz veľmi rýchly, celkovo sme boli nad mieru spokojní!
Pavel Krechter, 25. 10. 2020
jsem velice spokojený
Jako vždy bylo jídlo výborné a hlavně dostatečně teplé.
Tamara Vilimkova, 25. 10. 2020
jsem spokojený, ale . .
Dobry vecer,
Dekujeme za objednavku, a dekujeme za jidlo. S tim jsme vzdy spokojeni.
Dneska nam bohuzel ale privezl jidlo velmi neprijemny a neprofesionalni kuryr.
V monente kdy pritel otevrel dvere mu rika bez pozdravu, ze kdo nam ma sem vozit jidlo kdyz bydlime tak blbe. Nad tim se muj pritel povznesl s vtipem.
Kdyz prinesl jidlo ke dverim, tak se jen otocil a rekl, ze si mame otevrit batoh a jidlo si vzit, po prevzeti jidla mu mame i batoh zavrit.
Tohle nam prislo docela drze, jelikoz si platime i za slubu formou dovozu jidla. Ocekavala bych jiny pristup. Pritel projevil svou nespokojenost ze toto neni dobry pristup, na iplatku mu ridic zacal pres celou ulici nadavat, ze je pritel chudak a co mu tyka.
Cele toto vzniko z duvodu, ze pan byl liny otevrit a zavrit svuj batoh.
V tehle dobe je toto jednani neomluvne, chodime k Vam pravidelne ale tohle nechceme snaset.
Dekujeme za projednani teto zpetne vazby.
S pozdrevem,
Tamara Vilimkova
Dobrý den, velmi se omlouváme, za chování našeho kurýra. Ihned po incidentu jsme Vám zavolali a vše prošetřili. Kurýr bude odteď povinen zakázky předávat z ruky do ruky, nebo bezkontaktně položit ke dveřím zákazníka. Nejednalo se o lenost, ale o to, že pan kurýr má již přes 60 let a batoh se mu hůře ze zad dává dolů. To ale nic nemění na tom, že Vás měl o vyndání pokrmů z batohu slušně požádat, pozdravit a pokud se setkal s negativní reakcí, měl batoh sundat a jídlo Vám bez řečí vyndat a předat. Kurýr byl náležitě poučen a potrestán. Pán u nás jezdí prakticky denně a toto je za celou dobu první stížnost, takže věříme, že toto byl jen ojedinělý incident, který se už nebude opakovat.