Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3616 recenzí
Zdenka Alanová, 21. 9. 2025
jsem velice spokojený
K. H., 20. 9. 2025
jsem velice spokojený
Všechna jídla vynikající, tentokrát i doprava v pořádku.
Zdenka Alanová, 20. 9. 2025
jsem velice spokojený
K. H., 19. 9. 2025
jsem spokojený, ale . .
Jídla všechna vynikající. Ale půl hodiny zpoždění je nepříjemné.
Dobrý den, velmi se omlouváme za zpoždění u Vaší objednávky. Děláme maximum proto, abychom doručili jídla včas a teplé, občas se ale bohužel zpoždění nevyhneme.
Saitzova , 19. 9. 2025
jsem spokojený, ale . .
Dobry den, u Objednávky číslo 2509-19-069 byly Folie do pulky nezatavena
Dobrý den, za špatně zatavenou folii se omlouváme. Spojili jsme se s Vámi a vše napravili.
Zdenka Alanová, 16. 9. 2025
jsem spokojený, ale . .
Jídlo velmi dobré, ale doručené s půlhodinovým zpožděním, bez sms, bez omluvy ze strany kurýra. Naopak jsem jím byla poučena, že když si objednávám z Václaváku, tak musím počítat se zpožděním, protože jsou ulice ucpané........ Mám dojem, že s ucpanými ulicemi počítá dodavatel a proto má rozpětí dodání až 55 minut po objednání. Ale jak se říká, nejlepší obrana je útok.
Dobrý den, za zpoždění a neodeslanou infosms o zpoždění se velmi omlouváme. Se špatnou dopravou a vzdáleností počítáme, ale i tak se bohužel občas zpožděním nevyhneme. Vážíme si i Vaší zpětné vazby co se týče chování kurýra. Je to naše jediná možnost jak se o chování kurýrů dozvědět. Kurýr byl nový a ukončili jsme s ním spolupráci, nejen kvůli tomuto incidentu.
Zdenka Alanová, 11. 9. 2025
jsem velice spokojený
Lucie Hlavsová, 11. 9. 2025
jsem spokojený, ale . .
Bohužel okurkový salát došel v prasklém obalu, takže v podstatě bez nálevu.
Dobrý den, omlouváme se za prasklý obal. Spojili jsme se s Vámi a vše dali do pořádku.
Jan Král, 8. 9. 2025
jsem spokojený, ale . .
Kromě sladkého jídla byla ostatní dobrá a chutná. Bohužel místo maku s máslem dorazil šlehaný tvaroh :-(
Jan Cibulka, 6. 9. 2025
nejsem spokojený
Vývar bez masa ? to jako vážně za 62 kč ???
Dobrý den za vývar bez masa se omlouváme. V kuchyni jsme přijmuli nové zaměstnance a bohužel Vám nabrali polévku bez zamíchání - tzn bez masa. Zaměstnance jsme upozornili, jak správně polévky nabírat. Spojili jsme se s Vámi a vše napravili.