Hodnocení restaurace
97 % dlouhodobé hodnocení
celkem 3591 recenzí
Petra Žďánská, 1. 9. 2021
jsem velice spokojený
Jídlo super, kurýrka opět moc milá. Čekání dlouhé, ale vinou pražské dopravní situace a ne Koruny.
Dobrý den,
za zpoždění se velice omlouváme, dnes je celé centrum ucpané, zejména Rytířská, Skořepka a Národní třída a tak tomu bude do 31.10.2021. Pokusíme se vymyslet systém, abychom se tomuto zdržení vyhnuli. Děkujeme za Vaši přízeň, kurýrce vyřídíme Váš vzkaz.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
za zpoždění se velice omlouváme, dnes je celé centrum ucpané, zejména Rytířská, Skořepka a Národní třída a tak tomu bude do 31.10.2021. Pokusíme se vymyslet systém, abychom se tomuto zdržení vyhnuli. Děkujeme za Vaši přízeň, kurýrce vyřídíme Váš vzkaz.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
Mandová Renáta, 1. 9. 2021
jsem velice spokojený
Jídlo skvělé, doprava - opoždění o 1 hod.
Dobrý den,
za zpoždění se velice omlouváme, dnes je celé centrum ucpané a kurýři stáli v Rytířské ulici i přes 30 minut, podobně na tom byla Národní třída. Jsme rádi, že Vám chutnalo a věříme, že příště bude včas. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
za zpoždění se velice omlouváme, dnes je celé centrum ucpané a kurýři stáli v Rytířské ulici i přes 30 minut, podobně na tom byla Národní třída. Jsme rádi, že Vám chutnalo a věříme, že příště bude včas. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
Petra Vondrášková , 1. 9. 2021
jsem velice spokojený
Petra Žďánská, 31. 8. 2021
jsem spokojený, ale . .
Dnes jsme bohužel čekali o půl hodiny déle. Došel objednaný květák, nicméně jsme dostali místo něj kuřecí řízek. Jídla opět moc dobrá, kurýr příjemný.
Dobrý den,
za zpoždění se velice omlouváme, chyba byla, že jsme neměli kurýra přesně v moment vaší objednávky a tím pádem se celý systém o 30 minut posunul. S otevřením vnitřních prostor restaurace je kvůli zvýšenému počtu lidí těžší odhadnout, kdy dojdou jaká jídla. Snažíme se však vždy včas jídla vypínat. Jsme rádi, že Vám chutnalo a kurýrovi vyřídíme vzkaz. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
za zpoždění se velice omlouváme, chyba byla, že jsme neměli kurýra přesně v moment vaší objednávky a tím pádem se celý systém o 30 minut posunul. S otevřením vnitřních prostor restaurace je kvůli zvýšenému počtu lidí těžší odhadnout, kdy dojdou jaká jídla. Snažíme se však vždy včas jídla vypínat. Jsme rádi, že Vám chutnalo a kurýrovi vyřídíme vzkaz. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
Jan Šťastný, 31. 8. 2021
jsem velice spokojený
Eduard Zoubek, 31. 8. 2021 (objednávka 27. 8. 2021)
jsem velice spokojený
Petra Žďánská, 30. 8. 2021
jsem velice spokojený
Opět super :)
Karel Šmuk, 29. 8. 2021 (objednávka 28. 8. 2021)
jsem velice spokojený
Byli jsme spokojeni s množstvím i kvalitou jídla. Jedině nám bylo líto, že pečené kuře zmizelo z nabídky dříve než jsme je stačili objednat. :-)
Ludmila Slámová, 29. 8. 2021
jsem velice spokojený
výborné, jako vždy
Vít Pekárek, 29. 8. 2021
jsem spokojený, ale . .
Objednávka dorazila pozdě, což tedy bylo telefonicky komunikováno, ale místo rajské polévky dorazil vývar
Dobrý den,
za zpoždění se velice omlouváme, chyba byla v našem rozvozovém systému, kdy jsme neodhadli správně hustotu provozu a čas doručení na Vaší adresu. Za záměnu polévek se velice omlouváme, v množství objednávek jsme je nechtěně zaměnili. Ozveme se Vám telefonicky a sjednáme nápravu. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.
za zpoždění se velice omlouváme, chyba byla v našem rozvozovém systému, kdy jsme neodhadli správně hustotu provozu a čas doručení na Vaší adresu. Za záměnu polévek se velice omlouváme, v množství objednávek jsme je nechtěně zaměnili. Ozveme se Vám telefonicky a sjednáme nápravu. Děkujeme za Vaši přízeň.
S pozdravem
Tým Havelské koruny.